Vezi și
1.
Schema de tratament pentru
cazurile ușoare de Covid-19
2.
Romania traiește , încă
, din inertia bogățiilor create in Epoca Comunistă
3.
Scara de valori a
societății romanești
4.
Europa privită din viitor
5.
Hrana vie
6.
Planurile in derulare sunt
o munca in progres, veche de sute de ani
7.
Destinatii uimitoare pe glob
8.
Miracolul japonez- Drum
reconstruit în patru zile
10.
Duda a pus mâna pe Casa Regală
11.
Nu poti multiplica bogatia divizand-o !
12.
Evolutia Laptop - Cântărea 5,44 kg
13.
O Nouă Republică
14. A fi patriot nu e un merit, e o datorie.!
15.În vremea monarhiei,
taranii romani reprezentau 90% din populatie si nu aveau drept de vot.
16.
Miracolul din Noua Zeelandă - LYPRINOL
17.
Cea mai frumoasă scrisoare
de dragoste
18.
Locul unde Cerul se uneste cu Pamantul
19.
Fii propriul tău nutriționist
20.
Maya ramane o civilizatie misterioasa
21.
Slăbești daca esti motivat
22.
Serbet de ciocolata
23.
Set medical Covid necesar
acasă
24.
Medicament retras - folosit în diabet
25.
Brexit-ul - Spaima Europei
26.
Virusul Misterios
27.
Inamicul numărul unu al
acumulatorilor
28.
Sistemele solare - apă caldă
29.
Economisirea energiei
electrice
30. Hoțul de cărți
31.
Aparitia starii de insolventa
32.
TRUMP ESTE PRESEDINTE
33.
Microbii din organismul uman
34.
Despre islamizarea Europei.
O publicăm integral. Și fără comentarii.
35.
„Naţiunea este mai
importantă ca Libertatea !”
36.
Masca ce omoară virusul O veste de Covid
37.Primul an de viaţă -
Alocatia pentru copil
38.Tavalugul Marelui Razboi -
Globaliyarea - Asasinii Economici
Cercetatorii imagina că procesul va avea loc la bordul unui vas de ulei de recuperare, pentru a preveni contaminarea nanoparticule de mediul înconjurător. . După aceea, nanoparticule ar putea fi eliminate din magnetic de ulei și reutilizate Potrivit lui Zahn, există o afacere bună de cercetare anterioare privind separarea ferrofluids de apă și așa-numita - fluide cu nanoparticule magnetice în suspensie în ele. De obicei, acestea implică pomparea un amestec de apă-și-ferofluid printr-un canal, în timp ce magneții în afara canalul direct fluxul de Ferrofluid, poate că devierea în jos un canal lateral sau trăgându-l printr-un perete perforat. Această abordare poate funcționa dacă concentrația de ferofluid este cunoscută în avans și rămâne constantă. Dar, în apă contaminată cu o deversare de petrol, concentrația poate varia foarte mult. Să presupunem că sistemul de separare constă dintr-un canal de ramificare cu magneți de-a lungul o parte. Dacă concentrația de ulei au fost de zero, apa ar curge natural în jos ambele ramuri. De același fel, în cazul în care concentrația de ulei este scăzut, o mulțime de apă se va termina curge în jos ramura destinat de ulei; în cazul în care concentrația de ulei este mare, o mulțime de petrol va ajunge curge în jos ramura destinat . apă ortogonale gândesc
Cercetatorii de la MIT variază în funcție abordarea convențională în două moduri importante: ele își orientează magneți perpendicular pe fluxul de apa, nu paralel cu aceasta, și ei se scufundă magneții în curs de apa, mai degrabă decât poziționarea lor în afara acestuia . Magneții sunt magneți permanenți, și sunt cilindrice. Deoarece câmpul magnetic al unui magnet este mai puternic la marginile sale, sfaturi de fiecare cilindru atrage ulei mult mai puternic decât laturile sale fac. In experimentele cercetatorii MIT efectuate in laborator, fundul de magneți au fost inglobate in baza unui rezervor care conținea un amestec de apă și ulei magnetic; în consecință, nu a putut colecta uleiul în jurul lor. Vârfurile de magneți au fost peste nivelul apei, iar uleiul a urcat pe părțile laterale ale magneți, formând sfere cu margele in jurul capete de magneți ". Designul este simplu, dar oferă separare excelentă între ulei și apă. Mai mult decât atât, Khushrushahi spune, simplitatea este un avantaj într-un sistem care trebuie să fie fabricate pe scară largă și a dislocat pe mare pentru zile sau săptămâni, în cazul în care energia electrică este o resursă rară și facilități de întreținere limitată. "Procesul poate părea simplu," spune el, "dar este, în mod inerent, ar trebui să fie simplă." In experimentele lor, cercetatorii MIT folosit o configurație specială, de magneți, numită matrice Halbach, pentru a extrage uleiul din topuri de magneți cilindrici. Când este atașat la cilindrii, matrice Halbach arata ca un fel de vagon de marfa model de tren montat pe armatura. Magneții dintr-o matrice Halbach sunt aranjate în așa fel încât, pe de o parte din matrice, câmpul magnetic este aproape de zero, dar pe de altă parte, e aproape sa dublat. In experimentele de cercetatori, ulei din rezervor nu a fost atras de partea de jos a matrice, dar partea de sus a tras matrice de petrol off de magneți cilindrici. Lăsând laborator Fie matrice Halbach ar fi modul cel mai practic pentru a elimina uleiul din magneți cilindrici într-un efectiv de ulei-sistem de recuperare a rămâne de văzut.
Cercetatorii, de asemenea, nevoie pentru a determina cat de mult se dizolvă în apă de petrol, si cum poate fi cel mai bine eliminate. "Pentru ochiul nostru, nu veți vedea multa umezeala acolo, dar eu sunt sigur că există unele umiditate care aderă la ea", spune Zahn. "Am putea să-l rulați prin mai multe cicluri." Pe o scară comercială, ar putea face sens pentru o navă de ulei de recuperare pentru a efectua o separare inițială de ulei și apă și apoi trage la mal de ulei pentru mai mult rafinament. "Acest ulei- Problema scurgere nu a fost într-adevăr a lucrat intens pe care-l știu de, și, desigur, este o mare problemă ", spune Ronald Rosensweig, un fost cercetator Exxon si un pionier in studiul de ferrofluids care a scris manualul câmpul primul. "Ai putea gândi de separare a uleiului din apă prin centrifugare sau ceva de genul asta, dar într-o mulțime de cazuri, fluidele sunt destul de mult egale în densitate: Unele dintre chiuvete de ulei, o parte din ea plutește, și o mulțime de acesta este în între. Cârlig magnetic ar putea, să sperăm, face separarea mai repede și mai bine ". Adaugarea de nanoparticule cu ulei amestecat cu apa pentru a produce un ferofluid la bordul unei nave ar trebui să fie "nici o problemă", spune Rosensweig. Și cu o tehnica numita de mare gradient de separare magnetică, "Este cunoscut faptul că gradientul poate trage particulele din suspensie", spune el, astfel încât recuperarea atât nanoparticule și de ulei este fezabilă. "A fost făcut la o scară mică", spune Rosensweig.
http://web.mit.edu/newsoffice